VIZSGÁLAT ÉS DIAGNÓZIS

Első konzultációs alkalom és állapotfelmérés

Sokak hosszú évek kételyei-félelmei után szánják el magukat, hogy felkeressenek egy fogorvost, rászánjuk az időt, hogy meghallgassuk az Ön panaszait, kívánságait, felmérjük a fogászati állapotát és kezelési tervet javasoljunk. Mi az első konzultációs alkalomra is 1 órát szánunk, senkit nem szokásunk 10 perc után kitenni az ajtón.

Állapotfelmérés részletei

Írásos kezelési terv és árajánlat készítése

A röntgenfelvétel(ek) és a klinikai vizsgálat során rögzítettek birtokában egyéni komplett kezelési tervet és árajánlatot készítünk Önnek, amelyet írásban rögzítünk. Ebből részletesen és érthetően tájékozódhat a javasolt beavatkozásokról, illetve az azok elmaradásából fakadó kockázatról és későbbi következményekről is. Kezelési tervünk és árajánlatunk a kiállítást követően fél évig érvényes.

DENTÁLHIGIÉNIAI KEZELÉSEK

Professzionális (fogorvos által végzett) ultrahangos fogkőeltávolítás, amely magában foglalja a különféle élelmiszerek (kávé, tea, vörösbor, stb.) és a dohányzás okozta elszíneződések eltüntetését, a megtisztított fogfelszínek speciális, fluoridos pasztával történő polírozását illetve fogmosási és szájápolási tanácsadást.

Dentálhigiéniai kezelések részletei

PARODONTOLÓGIA – FOGÁGYBETEGSÉGEK KEZELÉSE

A fogágybetegségek (parodontopátiák) a fogak rögzítő apparátusát károsítják, ami által (az egyébként akár teljesen egészséges, tehát nem szuvas!) fogak egy idő után mozgathatóvá válnak. Időben beavatkozva a folyamat megállítható, visszafordítható és a fogak stabilizálhatók.

A parodontopátiák esetében a fogkő felelős a fogakat az állcsontba rögzítő fogágy leépüléséért. A fogkő tulajdonképpen egy megkövült baktériumtelep, amely nőttön-növekedve előbb ínygyulladást, ínyvérzést, majd pedig az íny és a csont visszahúzódását eredményezi. Különösen veszélyesek az íny alatti fogkőtelepek, ez sokkal erősebben rögzül, és abszolút felelőse a kialakuló súlyos fogágybetegségeknek. Eltávolítása (ún. zárt kürett) helyi érzéstelenítésben zajlik.

Paradontológiai kezelések részletei

KONZERVÁLÓ FOGÁSZAT

Tömések
Betétek
Gyökérkezelés

FOGPÓTLÁSOK

Amennyiben egy fog nagymértékben destruált, szerkezete meggyengült, úgy helyreállítása ún. koronával lehetséges, amely egyfajta védősapkaként kerül rögzítésre az előzőleg előkészített, lecsiszolt fogra. Foghiány esetén a hiányt határoló fogakon elhorgonyzott pótlást hídnak nevezzük. A koronák, hidak váza lehet fémtartalmú vagy fémmentes. Előbbi esetében a kerámia leplezés egy fém vázra kerül, ezek az ún. fémkerámia koronák, hidak. Készülhet a pótlás váza cirkóniumból, vagy egyéb fémmentes anyagból is. Megfelelően alkalmazva mindegyik típussal kiváló funkciójú és esztétikájú pótlás készíthető.